NOVO Ključne informacije o kolačićima na našim stranicama. Pročitajte više OVDJE SADA.

Ako ne poduzmete ništa, to će se tretirati kao prihvaćanje kolačića.

Zatvori

  • research
  • Points de vente
  • newsletter
  • Moja koža

10 odličnih načina kako usporiti i odvojiti vrijeme za sebe

Život je užurban i vrlo je važno usporiti ponekad i dati prednost blagostanju. Predah smanjuje fizičke i emotivne učinke stresa. Osjećat ćete se zdravije i u konačnici učinkovitije.

Usporavanje je vrednovanje sebe, ponovno otkrivanje onoga što volite u životu.

Evo 10 načina kako pronaći mir u sadašnjosti i poboljšati budućnost:


Meditirajte: čak i 20 minuta ujutro može poboljšati moć koncentracije. Što više meditirate, to manje tjeskobe osjećate. Provjerite besplatnu online aplikaciju za početnike Meditation Timer Pro.

Prošećite: u zelenilu punom kisika osjetite travu pod golim stopalima! Pokušajte vani provesti svaki vikend. Osim što je dobra za kardiovaskularni sustav, šetnja osnažuje i popravlja raspoloženje, ravnotežu i koordinaciju. 

Kuhajte polako: birajte recepte sa svježom, hranjivom ribom i povrćem. Izbjegavajte visoke temperature kuhanja da zadržite optimalnu kvalitetu namirnica. U obrok uvrstite artičoke ili tamne bobice zbog odličnih antioksidacijskih svojstava i završite sa zelenim čajem. 

Rezervirajte termin za masažu: za uklanjanje stresa i duboku relaksaciju kineska Tui Na tehnika potiče akupresurne točke što je odlična vijest za muskularno-skeletna stanja, posebice ako provodite puno vremena sjedeći za stolom.

Vježbe disanja: samo 5 minuta kontroliranog disanja dnevno i nema stresa. Započnite dan Pranayama metodom (kontrola disanja) poput jogija:
Saagara ili Baba Ramdev nude besplatne aplikacije, a besplatne su i klinički razvijene aplikacije s tehnikama na Breathing Zone koje možete koristiti bilo kad, bilo gdje.

Uzmite slobodni dan na poslu: napravite što ste odavno trebali. Uzmite si vremena za opuštanje, za prijatelje i obitelj.

Maska za uljepšavanje lica: sadrži antioksidanse i minerale, osjećaj je kao da ste dugo ležali u kadi. Mirisne svijeće i smirujuća glazba dodatno Vas opuštaju i povećavaju dobrobiti njege za kožu.

Isključite: mobitel i laptop. Društvene su mreže odlična stvar, ali ne vladaju Vašim životom. Zašto ne biste u potpunosti isključili telefon nakon 9 sati navečer i odvojili vremena za sebe i svoje voljene.

Vodite dnevnik: prikaz dana za uravnoteženost perspektive, promišljeno rješavanje problema i poštivanje dobrih trenutaka. Zašto ne učiniti što spisateljicaPerla Servan-Schreiber čini: zapišite Vaše 3 dnevne radosti. 

Postanite vješti: šivanje, pečenje, izrada nakita, slikanje. Kreativno izražavanje utječe na pozitivne misli. Napravite što i poznati Youtuber Casey Nesitat kad je u kreativnoj blokadi: izađite van i fotografirajte.

Naši kultni proizvodi

Najčitanije

Stil

Fermentirana hrana: vjerujte nam, Vaša će Vam koža biti zahvalna

Naravno, ime možda ne zvuči posebno primamljivo, ali vjerujte nam kad Vam kažemo da biste trebali svakako obratiti pažnju na fermentiranu hranu ako želite poboljšati sveukupno zdravlje. Objasnit ćemo  čemu ta buka o zdravoj hrani u posljednje vrijeme te Vam reći koja je najbolja fermentirana hrana koju trebate uvrstiti u prehranu.

Pročitaj članak

go to top