NOVO Ključne informacije o kolačićima na našim stranicama. Pročitajte više OVDJE SADA.

Ako ne poduzmete ništa, to će se tretirati kao prihvaćanje kolačića.

Zatvori

Vichy se obvezuje poštivati povjerljivost osobnih podataka dobivenih putem ovog obrasca. Osobni podaci prikupljeni pomoću ovog obrasca bit će korišteni isključivo od strane tvrtke Vichy za obradu vašeg naloga, kao i za obradu podataka o mišljenju potrošača.

Imate pravo pristupa, ispravljanja i povlačenja svih podataka koji se na Vas odnose. To pravo možete iskoristiti u svakom trenutku slanjem e-maila na sljedeću adresu: info@vichy.hr info@vichy.hr

Imate pravo u svakom trenutku saznati sve o  Politici zaštite osobnih podataka kao i sve o našim pravnim odredbama.

OK

OKCancel

Thank you

Close

4 savjeta kako se boriti protiv ispadanja kose kod muškaraca

Nasljedno ispadanje kose može biti različitih stupnjeva i u bilo kojoj životnoj dobi. Može dramatično utjecati na Vaše samopouzdanje, posebice ako ste mladi ili ste u stresnom periodu života.

Muška nasljednja ćelavost povezana je s hormonima i započinje stanjivanjem kose na prednjoj liniji kose i kruni, a pogađa i žene*. Drugi uzroci ispadanja kose mogu biti godišnja doba, izniman stres ili medicinska stanja te bi trerbalo potvrditi razlog ispadanja kose prije razmišljanja o različitim tretmanima. Posjet ljekarni je dobar početak. Ova 4 savjeta mogu pomoći umanjiti ovaj nesretan problem kod svih tipova kose:

1. Hranite folikule

Odgovarajuća dijetalna prehrana i dobro funkcioniranje endokrinog sustava od ključne su važnosti za zdravo funkcioniranje Vaših folikula kose. Stručnjak za zdravlje kose, dr. Bergfeld**, ističe da protein potiče rast stanica Vaše kose kao što i stimulira mišiće nakon vježbanja. Jaja su izvrstan izvor čistog proteina i esencijalnih B vitamina, a željezo i cink jednako su važni za zdravo vlasište, stoga razmislite o uzimanju dodataka prehrani.

2. Poštujte Vaše vlasište

Prečesto pranje šamponom i bojenje kose mogu oštetiti folikule i postojeću kosu učiniti slabom i krhkom. Nikad ne četkajte kosu dok je mokra i izbjegavajte vučenje kose. Ako je sušite sušilom, koristite hladniji zrak kako biste izbjegli oštećenja i ne izlažite vlasište previše jakoj sunčevoj svjetlosti jer će ga isušiti.

3. Spavajte više

Mnoga klinička ispitivanja, uključujući i ispitivanje u Belgravia centru, dokazuju da nedostatak sna može ubrzati ispadanje kose. San obnavlja cijelo tijelo i važno je jačati imunloški sustav, hormonalnu ravnotežu, otpornost i boriti se protiv stresa.

4. Manje se naprežite

Što se više naprežete, to više štetite općem zdravlju i vlasištu. Mnogi se pacijenti pitaju hoće li ih partner i dalje voljeti, drugi se čak i izoliraju od društva. Ne patite u tišini: pričajte o problemima s najbližima ili pristupite online grupi za potporu pri ispadanju kose.

*Institut za trihologiju
**
objavljeno u Medical Daily

Naši kultni proizvodi

Najčitanije

40 DERCOS_Aminexil Clinical 5

Njega Kose

Je li moguće zaustaviti ispadanje kose?

Živimo u stresnom vremenu pa osim genetike, na ispadanje kose utječu hormonalne promjene, umor, loša prehrana, pušenje, problemi vlasišta i pogrešni tretmani kose. Svi ovi faktori utječu ne samo na ispadanje kose, već i na njenu kvalitetu, mikrocirkulaciju vlasišta te otpornosti.

Pročitaj članak

Vichy expert

Njega Kose

NAJČEŠĆA PITANJA O ISPADANJU KOSE KOD ŽENA

Smatra se da je ispadanje kose problem koji najčešće zahvaća muškarce, međutim postoje periodi i životne faze u kojima i žene gube kosu. O pitanjima koje žene imaju o ispadanju kose pričali smo s Anom Kovačević, stručnom suradnicom za edukaciju VICHY.

Pročitaj članak

go to top