NOVO Ključne informacije o kolačićima na našim stranicama. Pročitajte više OVDJE SADA.

Ako ne poduzmete ništa, to će se tretirati kao prihvaćanje kolačića.

Zatvori

Vichy se obvezuje poštivati povjerljivost osobnih podataka dobivenih putem ovog obrasca. Osobni podaci prikupljeni pomoću ovog obrasca bit će korišteni isključivo od strane tvrtke Vichy za obradu vašeg naloga, kao i za obradu podataka o mišljenju potrošača.

Imate pravo pristupa, ispravljanja i povlačenja svih podataka koji se na Vas odnose. To pravo možete iskoristiti u svakom trenutku slanjem e-maila na sljedeću adresu: info@vichy.hr info@vichy.hr

Imate pravo u svakom trenutku saznati sve o  Politici zaštite osobnih podataka kao i sve o našim pravnim odredbama.

OK

OKCancel

Thank you

Close

Fermentirana hrana: vjerujte nam, Vaša će Vam koža biti zahvalna

Naravno, ime možda ne zvuči posebno primamljivo, ali vjerujte nam kad Vam kažemo da biste trebali svakako obratiti pažnju na fermentiranu hranu ako želite poboljšati sveukupno zdravlje.

Objasnit ćemo  čemu ta buka o zdravoj hrani u posljednje vrijeme te Vam reći koja je najbolja fermentirana hrana koju trebate uvrstiti u prehranu.

Što je fermentirana hrana?

Kao prvo, nije tako strašno kako zvuči. Iako je poznata kao najnoviji trend u hrani o kojem stručnjaci za stil života govore, fermentirana je hrana zapravo oko nas tisućama godina uz metode od marinade do pirjanja korištenih u kuhinjama diljem svijeta da ohrabre razvoj osnovnih hranjivih tvari i dobrih bakterija.  Do danas fermentirana je kuhinja prevladavala u svemu od koreanske do južnoameričke i bugarske kuhinje uz kiseli lupus, lassi i kimchi koji su samo neka od najpopularnijih jela koja koriste ove tehnike. Okusi mogu varirati od trpkog do gorkog i kiselog, no što je zajedničko fermentiranoij hrani?  Mnoštvo mogućih dobrobiti za zdravlje, od gubitka težine do bolje kože.

Kako se hrana fermentira i koje su njene dobrobiti?

Možda Vam nije poznat pojam "fermentirano", barem u smislu zdravog života, ali što je s probioticima? Proces fermentacije dovodi do ubrzavanja rasta osnovnih probiotičkih hranjivih tvari, jogurti su nedvojbeno najpoznatiji primjer. Rezultat - povećana razina dobrih bakterija u Vašem probavnom traktu - može samo poboljšati sam probavni proces, no i ojačati imunološki sustav. I to sve bez dodataka prehrani!

Koju bi fermentiranu hranu trebalo uvrstiti u prehranu?

Što, dakle, ova raznovrsna fermentirana hrana ima zajedničko?  Odgovor:  uvođenje "starter kulture" koja polako potiče rast ovih dobrih bakterija  pretvarajući prirodne ugljikohidrate i šećere u ključne vitamine i minerale. Hranjive tvari koje nastaju su "pojačane" što znači da već prisutni prirodni vitamini i minerali postaju još učinkovitiji. Kimchi, naprimjer, sadrži visoku razinu vitamina C iz zelja i kožu čini punijom zbog povećane tvorbe kolagena. Tempeh (sačinjen od fermentirane soje) odličan je izvor proteina, također odgovornih za poticanje tvorbe kolagena. Zamjena Vašeg uobičajenog obroka s mesom ili ribom tempehom ili misom odličan je način ubacivanja tih dvaju proizvoda u Vašu prehranu. A desert? Ističnoeuropski kefir (gusto, kiselkasto piće slično jogurtu) odličan je izvor vitamina D koji potiče rast zdrave kose, kože i noktiju. Jeste li se uvjerili? Mi jesmo, pravac u kuhinju!

Naši kultni proizvodi

Najčitanije

go to top