NOVO Ključne informacije o kolačićima na našim stranicama. Pročitajte više OVDJE SADA.

Ako ne poduzmete ništa, to će se tretirati kao prihvaćanje kolačića.

Zatvori

OK

OKCancel

Thank you

Close

Kod kuće, na poslu, na putu do posla: ubacite sport u svakodnevni život i starite polako.

Pričali smo s Valerie Orsoni, stručnjakinjom za stil života, spisateljicom i osnivačicom fitness programa LeBootCamp, o tome kako određene promjene u svakodnevnoj rutini mogu utjecati na ljepše starenje.

Kod kuće


Dan započnite što nježnijim buđenjem.
Probudite se 15 minuta ranije no inače. Važno je omogućiti tijelu, a i umu, da se polako budi. Valerie preporučuje da se ne uspavljujete kojekakvim uređajima (ostavite ih u drugoj sobi) i da ne provjeravate mobitel čim se probudite. Umjesto toga započnite dan istezanjem u trajanju od barem 10 minuta. Pozitivan stav je ključan u borbi protiv učinaka oksidacijskog stresa te Valerie preporučuje meditaciju ili razmišljanje o lijepim stvarima u Vašem životu kako biste dan započeli u dobrom raspoloženju. Kroz 4-6 tjedana ovo bi Vam trebala postati rutina.

Na putu do posla

Za nestresan put do posla važno je biti svjestan držanja i disanja kako biste na radno mjesto stigli s pozitivnim stavom. 
Kakvo god bilo vrijeme, ne zaboravite nanijeti kremu za zaštitu od sunca, posebno na ruke, i ponavljajte nanošenje svaka 2-3 sata. Ako se vozite do posla, važno je hodati prije nego krenete na posao, a kad sjednete u auto, dišite i držite ramena ravno umjesto da ste zgrbljeni nad volanom. Ukoliko koristite javni prijevoz, pripazite na držanje: uspravno stajanje i udisanje te uvlačenje trbuha prema kičmi pomaže pri pravilnom disanju i održavanju zglobova gipkima.

Na poslu


Većinu vremena provodimo na poslu te je važno uspostaviti rutinu s dugoročnim dobrobitima za Vašu kožu kako bi sporije starila. 
Umjesto slanja mailova, odvojite vremena i popričajte uživo s kolegama: učinkovitije je, krećete se i taj će susret imati pozitivniji učinak. Smijeh, čak i 15 minuta dnevno, potiče tvorbu endorfina i daje Vašem srcu dovoljno vježbe kao da ste bili na trčanju, a nježno ajurvedsko disanje može pomoći u trenucima stresa. Hodajte na ručak: izlazak na otvoreno po vitamin C odvlači Vas od nepromišljenog jela za Vašim stolom. Omjer 80:20 "dobre" alkalne hrane (voće, povrće, cjelovite žitarice) i kisele hrane (crveno meso, slatkiši, alkohol) je također od ključne važnosti. Jednom tjedno bavite se "tekućim aktivnostima" - nečim fizički zahtjevnim što uključuje mentalnu spretnost poput golfa, plesa ili čak indoor letenja.

Naši kultni proizvodi

  • 20898Dnevna njega koja djeluje na znakove starenja
    u nastajanju
    4.6340NewSLOW ÂGENjega protiv znakova starenja kože

    Novo

    Dnevna   njega koja djeluje na znakove starenja  u nastajanju
  • Najčitanije

    Stil

    Fermentirana hrana: vjerujte nam, Vaša će Vam koža biti zahvalna

    Naravno, ime možda ne zvuči posebno primamljivo, ali vjerujte nam kad Vam kažemo da biste trebali svakako obratiti pažnju na fermentiranu hranu ako želite poboljšati sveukupno zdravlje. Objasnit ćemo  čemu ta buka o zdravoj hrani u posljednje vrijeme te Vam reći koja je najbolja fermentirana hrana koju trebate uvrstiti u prehranu.

    Pročitaj članak

    go to top