NOVO Ključne informacije o kolačićima na našim stranicama. Pročitajte više OVDJE SADA.

Ako ne poduzmete ništa, to će se tretirati kao prihvaćanje kolačića.

Zatvori

Vichy se obvezuje poštivati povjerljivost osobnih podataka dobivenih putem ovog obrasca. Osobni podaci prikupljeni pomoću ovog obrasca bit će korišteni isključivo od strane tvrtke Vichy za obradu vašeg naloga, kao i za obradu podataka o mišljenju potrošača.

Imate pravo pristupa, ispravljanja i povlačenja svih podataka koji se na Vas odnose. To pravo možete iskoristiti u svakom trenutku slanjem e-maila na sljedeću adresu: info@vichy.hr info@vichy.hr

Imate pravo u svakom trenutku saznati sve o  Politici zaštite osobnih podataka kao i sve o našim pravnim odredbama.

OK

OKCancel

Thank you

Close

Savjeti koji će Vam pomoći kako se nositi sa starenjem

Kod gotovo svake žene proces starenja ne utječe samo na fizički izgled, već ima i velik emotivni učinak.

Iako svako novo razdoblje u životu žene može biti zastrašujuće, uspješna prilagodba na stvarnost starenja svakako je moguća kako su i dokazale poznate zanosne žene u dobi 50+. Tek nekoliko manjih promjena u stilu života može očuvati jak osjećaj Vaše jedinstvene ženstvenosti.

Najučinkovitiji pristup je onaj holistuički, stoga kombinirajte jedan ili više ovih savjeta s vlastitom inspiracijom:

Ojačajte elastičnost kože

Oko 50. godine koža postaje tanja, suša i sklonija znakovima starenja poput tanjih linija i neujednačene pigmentacije. Starija je koža osjetljivija na oštećenja uzrokovana UV zrakama te je ključna svakodnevna upotreba visokog zaštitnog faktora.

Birajte hidratantne proizvode koji djeluju protiv gubitka elastičnosti jačajući kolagen i koji sadrže hijaluronsku kiselinu za jačanje prirodne zaštitne barijere kože.

Obnova pomoću hrane

Osim što je ukusna, mediteranska prehrana bogata vlaknima prema istraživanju Američkog časopisa kliničke nutricije dokazano potiče energiju starijih žena i pomaže im da se suoče s hormonalnim promjenama. Idealno bi bilo da jedete 25-30 g vlakana dnevno – najbolji su izvor integralne žitarice, voće i povrće. Tamni listovi salate bogati su željezom, još jednim esencijalnim sastojkom za zdravlje kose i kože.

Smanjite opasnost od osteoporoze tako što ćete povećati unos kalcija: 1.200 miligrama dnevno (3 ili 4 serviranja mliječnih proizvoda s niskim udjelom masti). Vitamin D je ključan za zdrave kosti, elastičnu kožu i kosu.
Vitamini B i omega-3 kiseline odlični su za kožu, ali i za uravnoteženost emocija tako da biste u Vašu prehranu trebali uključiti masnu ribu (losos, tunu, sardine), zrnje mahunarki i laneno ulje.

Popravite gustoću kose

Jednako je važno brinuti o kosi jer starije žene primjećuju smanjenje volumena pošto vlasi postaju tanje. Preporučujemo šampon za gustoću kose i ukoliko Vaš normalni odnos ispadanja kose počinje rasti, djelujte brzo upotrebom tretmana protiv ispadanja kose kao što je Aminexil.

Izbjegavajte boje na bazi amonijaka ii druge grube proizvode koji nadražuju vlasište.
Masaža kose potiče dotok krvi u folikule što povećava snagu tretmana.

Naši kultni proizvodi

Najčitanije

Stil

Fermentirana hrana: vjerujte nam, Vaša će Vam koža biti zahvalna

Naravno, ime možda ne zvuči posebno primamljivo, ali vjerujte nam kad Vam kažemo da biste trebali svakako obratiti pažnju na fermentiranu hranu ako želite poboljšati sveukupno zdravlje. Objasnit ćemo  čemu ta buka o zdravoj hrani u posljednje vrijeme te Vam reći koja je najbolja fermentirana hrana koju trebate uvrstiti u prehranu.

Pročitaj članak

go to top