NOVO Ključne informacije o kolačićima na našim stranicama. Pročitajte više OVDJE SADA.

Ako ne poduzmete ništa, to će se tretirati kao prihvaćanje kolačića.

Zatvori

Vichy se obvezuje poštivati povjerljivost osobnih podataka dobivenih putem ovog obrasca. Osobni podaci prikupljeni pomoću ovog obrasca bit će korišteni isključivo od strane tvrtke Vichy za obradu vašeg naloga, kao i za obradu podataka o mišljenju potrošača.

Imate pravo pristupa, ispravljanja i povlačenja svih podataka koji se na Vas odnose. To pravo možete iskoristiti u svakom trenutku slanjem e-maila na sljedeću adresu: info@vichy.hr info@vichy.hr

Imate pravo u svakom trenutku saznati sve o  Politici zaštite osobnih podataka kao i sve o našim pravnim odredbama.

OK

OKCancel

Thank you

Close

Zašto Vam dobro prospavana noć pomaže da sporije starite

Kako biste zaštitili kožu tijekom starenja, važno je voditi računa o noćnom snu. Evo kako maksimalno iskoristiti dobrobiti zdravog sna.

Za zdravu kožu vodite računa o kvalietnom noćnom snu

Koža se obnavlja tijekom sna tvoreći nove stanice. Samo ležanje pomaže mišićima lica da se opuste smanjujući učinak gravitacije i razvoj bora uz borbu protiv slobodnih radikala. Međutim, neodvoljno sna (a idealno bi bilo između 7 i 9 sati) oduzima koži sposobnost obnove. Umor je jedan od najvidljivijih znakova oštećene kože i može naglasiti znakove starenja, a uz poremećen ciklus spavanja manje je učinkovito i smanjenje hormona stresa kortizola. Nedostatak sna može uzrokovati podočnjake i vrećice ispod očiju gdje je koža najtanja, kao i crvenilo i/ili ten bez sjaja.

Savjeti za ponovno uspostavljanje ritma spavanja

Cilj kvalitetnog sna u dovoljnoj količini: dubok san je vrijeme kad se Vaša koža najbolje obnavlja. Pokušajte izbjegavati kofein barem 8 sati prije odlaska u krevet, a alkohol 3 sata prije. Lagana vježba koja opušta mišiće i ne podiže otkucaje srca poput joge može pomoći umu da se opusti, no odolite vrućoj kupki prije kreveta, jer prejako podizanje Vaše tjelesne temperature može otežati uspavljivanje. Heavy metal muzika kasno navečer također može otjerati san. Izbegavajte provjeravanje aparata prije spavanja* pošto plavo svjetlo koje emitiraju može zaustaviti tvorbu melatonina, hormona koji kontrolira sustav spavanja, što može uzrokovati smanjenu obradu inzulina..**

* https://chriskresser.com/how-artificial-light-is-wrecking-your-sleep-and-what-to-do-about-it/
** http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2008/01/02/sleep-and-aging.aspx

Naši kultni proizvodi

Najčitanije

Stil

Fermentirana hrana: vjerujte nam, Vaša će Vam koža biti zahvalna

Naravno, ime možda ne zvuči posebno primamljivo, ali vjerujte nam kad Vam kažemo da biste trebali svakako obratiti pažnju na fermentiranu hranu ako želite poboljšati sveukupno zdravlje. Objasnit ćemo  čemu ta buka o zdravoj hrani u posljednje vrijeme te Vam reći koja je najbolja fermentirana hrana koju trebate uvrstiti u prehranu.

Pročitaj članak

go to top