NOVO Ključne informacije o kolačićima na našim stranicama. Pročitajte više OVDJE SADA.

Ako ne poduzmete ništa, to će se tretirati kao prihvaćanje kolačića.

Zatvori

OK

OKCancel

Thank you

Close

Polifenoli i njihove dobrobiti na kožu

Što su polifenoli i kako pomažu koži? Donosimo Vam neke činjenice o ovim magičnim molekulama poznatim po svojim antioksidacijskim svojstvima.

Što su polifenoli i koje su njihove dobrobiti za kožu?

Dok mnogi možda nisu ni čuli za ovaj termin, mi smo svakako upoznati s blagodatima koje polifenoli donose koži. Općenito govoreći, polifenoli obuhvaćaju brojne namirnice - uglavnom  biljnog podrijetla - bogate aknitioksidansima. Hrana bogata antioksidansima poznata je po anti-age svojstvima, posebice kad je riječ o djelovanju protiv učinaka stresa uzrokovanog UV zrakama (1). Hrana bogata polifenolimau osnovi djeluje na sprečavanje širenja slobodnih radikala koje uzrokuju vanjski čimbenici poput štetnih utjecaja sunca ili zagađenja što ubrzava razvoj vidljivih znakova starenja. Što više antioksidansa jedemo, bolje će se naša koža nositi s ovom vrstom oksidacijskog stresa - stoga je važno u prehranu uključiti namirnce bogate polifenolima ako želimo blistav i zdrav ten.

[1]  http://www.netdoctor.co.uk/healthy-eating/a10835/antioxidants-and-oxidative-stress/

Koji je najbolji način uključivanja hrane bogate polifenolima u Vašu prehranu?

Jedite povrće! Polifenoli hrani često daju kiseo ili gorak okus i nalaze se u velikom broju prirodnih sastojaka, posebice u sirovom povrću, voću, biljkama i začinima. Rafinirana ili obrađena hrana sadrži niže razine polifenola, stoga neka namirnice budu što prirodnije kako biste maksimizirali njihov blagotvorni učinak. Opće je pravilo -  obojena hrana poput borovnica, nara i crvenog grožđa sadrži visoke razine polifenola zahvaljujući prisutnosti pigmenta antocijanina. Ostali dobri izvori su kim i kurkuma - za maksimalni učinak pokušajte kombinirati crni papar i kurkumu. U osnovi, što svjetlije, to bolje!

Kao i njege za kožu, i hrana iz skupine polifenola pomaže sveukupnom zdravlju. Flavonoidi, podskupina polifenola, može pomoći pri stabilizaciji krvnog tlaka, a studije su pokazale da određeni polifenoli u tamnoj čokoladi (kockica do dvije, ne cijeli red) mogu imati pozitivan učinak na kardiovaskularnu funkciju poboljšavajući cirkulaciju [2][3]. Nije da nam treba izgovor, ali je dobro znati.

[2][3]Huang WY, Davidge ST, Wu J. Bioaktivni prirodni sastojci iz hrane - moguća upotreba u sprečavanju hipertenzije i liječenju. Crit Rev Food Sci Nutr. 2013;53(6):615-30. doi: 10.1080/10408398.2010.550071.

Arranz S, Valderas-Martinez P, Chiva-Blanch G, Casas R, Urpi-Sarda M, Lamuela-Raventos RM, Estruch R. Zaštitni učinak kakaa na srce: klinički dokazi nasumičnih kliničkih ispitivanja na ljudima. Mol Nutr Food Res. 2013 Jun;57(6):936-47. doi: 10.1002/mnfr.201200595.

Naši kultni proizvodi

  • 21505Gel-krema za glatku i blistavu kožu4.85IDÉALIANjega protiv znakova starenja kože
    Gel-krema za glatku i blistavu kožu
  • 21491Antioksidacijski serum koji pojačava blistavost kože4.54NewIDÉALIAFACE CARESerum za liceNjega protiv znakova starenja kože

    Novo

    Antioksidacijski serum koji pojačava blistavost kože
  • 21501IDÉALIA EYES4.54IDÉALIAFACE CAREProizvodi za područje oko očijuNjega protiv znakova starenja kože
    IDÉALIA EYES

    IDÉALIA

    IDÉALIA EYES

    Proizvodi za područje oko očiju

  • Najčitanije

    Stil

    Fermentirana hrana: vjerujte nam, Vaša će Vam koža biti zahvalna

    Naravno, ime možda ne zvuči posebno primamljivo, ali vjerujte nam kad Vam kažemo da biste trebali svakako obratiti pažnju na fermentiranu hranu ako želite poboljšati sveukupno zdravlje. Objasnit ćemo  čemu ta buka o zdravoj hrani u posljednje vrijeme te Vam reći koja je najbolja fermentirana hrana koju trebate uvrstiti u prehranu.

    Pročitaj članak

    go to top