NOVO Ključne informacije o kolačićima na našim stranicama. Pročitajte više OVDJE SADA.

Ako ne poduzmete ništa, to će se tretirati kao prihvaćanje kolačića.

Zatvori

OK

OKCancel

Thank you

Close

10 najboljih prirodnih energetskih dodataka prehrani

Dobro bi nam došlo malo više energije s vremena na vrijeme - no koliko nas poseže za nečim slatkim kad nas obuzme popodnevni umor?

Nastavite čitati o našim saznanjima o 10 najboljih prirodnih dodataka za održivo podizanje energije koje neće dugoročno štetiti Vašem zdravlju.

Jod - stabilizator metabolizma

Jod je poznat kao regulator hormona i konzumacija dodataka s jodom može pomoći u stabilizaciji metabolizma, a dealan je i za smirivanje tijela tijekom perioda stresa ili umora. (1) Hrana bogata jodom su morski plodovi, alge i lisnato povrće.       

[1] https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12487769

Vitamin B12 - najbolji prijatelj vegana

Ovaj je vitamin jedan od najvažnijih za poticanje nastanka energije u tijelu. (1) Vitamin B12 ne možemo sami proizvesti te je ključno da ga unosimo dovoljno putem prehrane kao što su morski plodovi, crveno meso i mliječni proizvodi. Iz tog razloga dodaci pehrani mogu biti od posebne koristi  vegetarijancima ili veganima!                                                           

[1] Laquale, Kathleen M. (2006). Uloga B kompleks vitamina u oslobađanju energije. U publikacijama časopisa Movement Arts, Health Promotion i Studija rekreacije.  Članak 25.

Kofein - podizač energije

Ako tražite brzo, a ne dugoročno rješenje, šalica čaja  ili kave pokrenut će Vaš metabolizam i kratkoročno podići  razinu energije. No važno je znati da prekomjerni kofein može utjecati na Vaš san, stoga budite oprezni pri uzimanju dodataka i izbjegavajte napitke s kofeinom nakon 15 sati kako biste se dobro odmorili tijekom noći. 

Gingseng - borac protiv stresa

Dodaci s ginsengom su odlični u borbi protiv stresa i dokazano poboljšavaju simptome kroničnog umora. Sudionici u studiji [1] koju je provelo Sveučilište Daejeon u Koreji imali su niže razine toksina i slobodnih radikala u krvi što podrazumijeva sveukupno bolje razine energije. Ginseng bi se, baš kao i kofein, trebao uzimati sukladno stanju globalne razine energije u Vašem tijelu.

[1] https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23613825

D-riboza - zdravi pokretač stanica

D-riboza je prirodni šećer kojeg tijelo samo proizvodi i koristi se za liječenje stanja poput sindroma kroničnog umora (1). Ostale dobrobiti uključuju poticanje zdravog funkcioniranja stanica, kao i jačanja metabolizma što će tijelu dati više energije.                                                                                                          
[1] https://secure.endfatigue.com/health_articles_d-e/D-ribose-powerful_body_energizer.html

Ginkgo Biloba – stimulator mozga

Ovaj potpuno prirodni ekstrakt je snažni antioksidans koji povećava tvorbu molekula ATP-a (adenozin trifosfata), poznatih i kao spremnika energije, u stanicama mozga. Studije (1) govore da to može rezultirati većom mentalnom budnošću i povećanom razinom energije - odlično u danima kad Vam je mozak umorniji od tijela!

[1] https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22784423

Melatonin - regulator sna

Šokantna je činjenica da više od četvrtine nas ne spava dovoljno pa tako nismo dovoljno oprezni tijekom dana [1]. Ukoliko je nesanica ili nedostatak sna problem koji se ponavlja, razmislite o dodacima prehrani s melatoninom. Ova kemijska tvar koju proizvodi epifiza neophodna je za regulaciju Vašeg biološkog sata uz zdrave navike spavanja koje su nam nužne za održivu razinu energije tijekom dana.
[1] http://holykaw.alltop.com/wp-content/uploads/2013/06/College_sleep1-e1372265624562.png

Magnezij - regulator simptoma menopauze

Ukoliko ste u menopauzi, vjerojatno ste primijetii pad razine energije, kao i promjene navika spavanja.  Studije [1] su dokazale da niska razina magnezija kod žena u menopauzi često rezultira umorom i inertnošću, stoga se pobrinite da u prehranu uvrstite dovoljno magnezija u obliku dodataka prehrani ili pojačanim unosom magnezija putem orašastih plodova i sjemenki.

[1] http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11983816

Rhodiola - prijenosnik kisika

Rhodiola (žednjak) je primjer onog što stručnjaci nazivaju "adaptogenom" - porodica biljki koje pomažu tijelu da se nosi sa stresom.[1] Povećava mentalni fokus i pomaže u optimizaciji sposobnosti crvenih krvnih stanica da prenose kisik što dovodi do bolje cirkulacije i više razine energije.

[1] https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11596257

Đumbir - održavatelj mišića

Ako često imate mišićne bolove ili druge fizičke simptome umora, razmislite o jačem unosu đumbira. Studije [1] su pokazale da konzumacija đumbira pomaže pri oporavku mišića nakon tjelovježbe pa ako želite popraviti razinu energije jačom tjelovježbom, dodaci s đumbirom mogu pomoći oko fizičkih nuspojava.

[1] https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20418184

Naši kultni proizvodi

  • 21294IDÉALIA PILING
    Noćna piling-njega koja pojačava blistavost kože
    4.85NewIDÉALIANjega protiv znakova starenja kože

    Novo

    IDÉALIA PILING Noćna piling-njega koja pojačava blistavost kože
  • Najčitanije

    Stil

    Fermentirana hrana: vjerujte nam, Vaša će Vam koža biti zahvalna

    Naravno, ime možda ne zvuči posebno primamljivo, ali vjerujte nam kad Vam kažemo da biste trebali svakako obratiti pažnju na fermentiranu hranu ako želite poboljšati sveukupno zdravlje. Objasnit ćemo  čemu ta buka o zdravoj hrani u posljednje vrijeme te Vam reći koja je najbolja fermentirana hrana koju trebate uvrstiti u prehranu.

    Pročitaj članak

    go to top