NOVO  Ključne informacije o kolačićima na našim stranicama. Pročitajte više   OVDJE SADA.

Ako ne poduzmete ništa, to će se tretirati kao prihvaćanje kolačića.

Zatvori

getGeoIPCountryCode = SiteAppCode = HR Test : 'HR/'

OK

OKCancel

Thank you

Close

Savjeti koji će Vam pomoći kako se nositi sa starenjem

Savjeti koji će Vam pomoći kako se nositi sa starenjem

Kod gotovo svake žene proces starenja ne utječe samo na fizički izgled, već ima i velik emotivni učinak.

Iako svako novo razdoblje u životu žene može biti zastrašujuće, uspješna prilagodba na stvarnost starenja svakako je moguća kako su i dokazale poznate zanosne žene u dobi 50+. Tek nekoliko manjih promjena u stilu života može očuvati jak osjećaj Vaše jedinstvene ženstvenosti.

Najučinkovitiji pristup je onaj holistuički, stoga kombinirajte jedan ili više ovih savjeta s vlastitom inspiracijom:

Ojačajte elastičnost kože

Oko 50. godine koža postaje tanja, suša i sklonija znakovima starenja poput tanjih linija i neujednačene pigmentacije. Starija je koža osjetljivija na oštećenja uzrokovana UV zrakama te je ključna svakodnevna upotreba visokog zaštitnog faktora.

Birajte hidratantne proizvode koji djeluju protiv gubitka elastičnosti jačajući kolagen i koji sadrže hijaluronsku kiselinu za jačanje prirodne zaštitne barijere kože.

Obnova pomoću hrane

Osim što je ukusna, mediteranska prehrana bogata vlaknima prema istraživanju Američkog časopisa kliničke nutricije dokazano potiče energiju starijih žena i pomaže im da se suoče s hormonalnim promjenama. Idealno bi bilo da jedete 25-30 g vlakana dnevno – najbolji su izvor integralne žitarice, voće i povrće. Tamni listovi salate bogati su željezom, još jednim esencijalnim sastojkom za zdravlje kose i kože.

Smanjite opasnost od osteoporoze tako što ćete povećati unos kalcija: 1.200 miligrama dnevno (3 ili 4 serviranja mliječnih proizvoda s niskim udjelom masti). Vitamin D je ključan za zdrave kosti, elastičnu kožu i kosu.
Vitamini B i omega-3 kiseline odlični su za kožu, ali i za uravnoteženost emocija tako da biste u Vašu prehranu trebali uključiti masnu ribu (losos, tunu, sardine), zrnje mahunarki i laneno ulje.

Popravite gustoću kose

Jednako je važno brinuti o kosi jer starije žene primjećuju smanjenje volumena pošto vlasi postaju tanje. Preporučujemo šampon za gustoću kose i ukoliko Vaš normalni odnos ispadanja kose počinje rasti, djelujte brzo upotrebom tretmana protiv ispadanja kose kao što je Aminexil.

Izbjegavajte boje na bazi amonijaka ii druge grube proizvode koji nadražuju vlasište.
Masaža kose potiče dotok krvi u folikule što povećava snagu tretmana.

Naši kultni proizvodi

  • 20799AMINEXIL CLINICAL 5 - Žene512DERCOSHAIR CARETretman za kosuNjega protiv ispadanja kose
    AMINEXIL CLINICAL 5 - Žene
  • 20800AMINEXIL CLINICAL 5 - Muškarci54DERCOSHAIR CARETretman za kosuNjega protiv ispadanja kose
    AMINEXIL CLINICAL 5 - Muškarci
  • 2959Energetski šampon protiv ispadanja kose55DERCOSHAIR CAREŠamponiNjega protiv ispadanja kose
    Energetski šampon protiv ispadanja kose
  • Najčitanije

    go to top