NOVO Ključne informacije o kolačićima na našim stranicama. Pročitajte više OVDJE SADA.

Ako ne poduzmete ništa, to će se tretirati kao prihvaćanje kolačića.

Zatvori

Vichy se obvezuje poštivati povjerljivost osobnih podataka dobivenih putem ovog obrasca. Osobni podaci prikupljeni pomoću ovog obrasca bit će korišteni isključivo od strane tvrtke Vichy za obradu vašeg naloga, kao i za obradu podataka o mišljenju potrošača.

Imate pravo pristupa, ispravljanja i povlačenja svih podataka koji se na Vas odnose. To pravo možete iskoristiti u svakom trenutku slanjem e-maila na sljedeću adresu: info@vichy.hr info@vichy.hr

Imate pravo u svakom trenutku saznati sve o  Politici zaštite osobnih podataka kao i sve o našim pravnim odredbama.

OK

OKCancel

Thank you

Close

3 sporta koji Vam pomažu da ostanete u formi, dinamični i energični tijekom menopauze

Fizičke promjene koje dolaze s menopauzom znače  da je važnije no ikad staviti Vašu formu i blagostanje na prvo mjesto. No, koji su sportovi i aktivnosti najbolji za očuvanje zdravlja, tonusa i dinamičnosti Vašeg tijela i uma? 

Umor, poremećaji spavanja, stres i hormonalne promjene koje dovode do dobivanja težine i gubitka mišićne mase: to su samo neki od načina na koje menopauza djeluje na Vaše zdravlje, razinu energije i sveukupnu formu.  Iz tog je razloga važnije no ikad da dok ulazite u ovu novu fazu Vašeg života, pojačate fizičku aktivnost i opredijelite  se za zdraviju, energičniju i sretniju budućnost. Evo koja će Vam tri sporta pomoći da očuvate tonus, energiju i samopouzdanje tijekom ovog posebnog prijelaza u Vašem životu.

Pilates: uživajte u vremenu posvećenom sebi i njegujte "zen" duh

Uživate li u tišini u kojoj samo postojite, meditirate i njegujete Vaš "zen", a istovremeno oblikujete svoje tijelo? Ako je to tako, pilates je idealan za Vas. Kad ga ispravno vježbate, ova nježna istezanja i pokreti fokusirani na trbušni zid mogu popraviti gipkost i održati tonus mišića koji obično nestaje u menopauzi. Prema jednoj studiji, opuštajuće vježbe koje uključuju pilates ili jogu mogu pomoći pri smanjenju tjeskobe koja se se također može pogoršati pod utjecajem  hormonalnih promjena. 

Kardiogolf: zabavan način podizanja pulsa uz partnera

Bilo da ga igrate s dobrim prijateljem ili sa supružnikom, kardiogolf može biti zabavan i osnažujući način održavanja Vašeg kardiovaskularnog zdravlja i vitkije i jače linije. Koriste se pokreti zamahivanja iz golfa i pojačava se intenzitet što pomaže da se poboljša aerobna kondicija i ojačaju mišići trbušnog zida. Ako uživate u bavljenju sportom u društvu, održavajte energiju i vitalnost sportom koji je zabavniji udvoje!

Za ovisnike o fitnesu: isprobajte izazov 30 dana čučnjeva

Više volite intenzivne vježbe koje su izazov na svim razinama? Izazov 30 dana čučnjeva možda je savršen način da započnete novu rutinu tjelovježbe i ostanete motivirani i puni energije. Prema brojnim ispitivanjima povećanje snage i mišićnog tonusa ključno je u menopauzi, jer pomaže kod sprječavanja gubitka koštane mase. Velike mišićne skupine na koje djeluju čučnjevi važna su područja za trening snage, a čučnjevi djeluju i na povisivanje pulsa što poboljšava kardiovaskularnu kondiciju. Spremni za početak? Postoji puno besplatnih izazova na internetu koji sadrže vježbe s uputama.

Upotpunite vježbanje rutinom za njegu kože


Kako biste upotpunili Vaš novi plan tjelovježbe, dovedite kožu u vrhunsku formu uz Neovadiol, inovativnu Vichy anti-age njegu za kožu, formuliranu posebno za žene u menopauzi. 4 snažna aktivna sastojka, uključujući Pro-Xylane, sadržana su u revolucionarnom nadomjesnom kompleksu* u novoj dnevnoj kremi i serumu koji učvršćuju, zaglađuju i preoblikuju Vašu kožu na svim razinama. Koža je u trenu punija, mladolikija, zdravija i blistavija.  

* Nadomjesni kozmetički kompleks.

Naši kultni proizvodi

Najčitanije

Stil

Fermentirana hrana: vjerujte nam, Vaša će Vam koža biti zahvalna

Naravno, ime možda ne zvuči posebno primamljivo, ali vjerujte nam kad Vam kažemo da biste trebali svakako obratiti pažnju na fermentiranu hranu ako želite poboljšati sveukupno zdravlje. Objasnit ćemo  čemu ta buka o zdravoj hrani u posljednje vrijeme te Vam reći koja je najbolja fermentirana hrana koju trebate uvrstiti u prehranu.

Pročitaj članak

go to top