getGeoIPCountryCode = SiteAppCode = HR Test : 'HR/'

OK

OKCancel

Hvala Vam!

Zatvori

San i menopauza – kako izbjeći ustajanje na lijevu nogu

San i menopauza – kako izbjeći ustajanje na lijevu nogu

Nema ničeg goreg od loše prospavane noći i započinjanja dana s umorom – ili još gore, čangrizavošću. Potreba za snom i zdravim načinom života se podrazumijeva, ali lakše je to reći no učiniti.

Oni koji se bore s poremećajima spavanja jako dobro znaju da dobro prospavanu noć nakon čega smo odmorni i preporođeni nije tako jednostavno postići.

Ironično je to da što više pokušavali zaspati, manje nam san dolazi na oči. Iz tog razloga, i pošto menopauza može biti vrijeme prevrata, donosimo vam nekoliko savjeta kako se dobro naspavati.

Saznajte što vam ometa san


Kofein, stres i alkohol često su krivi za lošu noć. No oni nisu jedini uzroci. Danas su problemi sa snom često povezani s upotrebom uređaja i previše svjetlosti što ometa oslobađanje melatonina. Još jedan krivac? Neudobna posteljina! A uvijek postoji i kriva temperatura u spavaćoj sobi ili buka. Tijekom menopauze valovi vrućine mogu nadopuniti već ionako dug popis, kao i pojačana tjeskoba. Napravite popis stvari koje vas smetaju i prođite ga sustavom eliminacije kako biste si osigurali najbolju šansu za dobar noćni odmor.

Bavite se sportom


Svaki sport ima svoje dobrobiti, no ključno je da ste redoviti i da vježbate 2-4 puta tedno. Najbolja je kombinacija dviju različitih aktivnosti: jedne višeg intenziteta poput trčanja i nježnije aktivnosti poput joge. No zapamtite da ne vježbate neposredno prije spavanja! Pokušajte završiti oko 7 sati navečer, par sati prije odlaska u krevet, kako bi do spavanja ostalo dobvoljno vremena da se endorfini oslobode.

Imajte raspored


Sjećate li se učinaka jet laga? E pa to se događa i u vašem svakodnevnom životu, ali u puno manjim dozama. Odlaskom u krevet u isto vrijeme svake večeri vaše će se tijelo s vremenom naviknuti i poznati obrazac pomoći će vam da dođete do tog toliko željenog sna.

Pravilno se hranite


Pokušajte jesti više ribe, to pomaže kod snižavanja krvnog tlaka i opuštanja. I izbjegavajte hranu bogatu kofeinom, stoga nema kave li čaja prije kreveta osim ako nije biljni i za dobar san!

Pokušajte kognitivno-bihevioralnu terapiju


Kognitivno-bihevioralna terapija zvuči komplicirano, ali KBT (kako je poznata) je jednostavno način samohipnoze. Kad se borite s nesanicom, vrijedi isprobati ovu tehniku za uklanjanje stresa i zamišljanja sigurnog mjesta gdje usnivate. Ključno je zamisliti mjesto i proći kroz svaku sitnicu polagano i vrlo detaljno. Gledanjem i osjećanjem u umu te „transportiranjem“ sebe samih na ovo mjesto vaš se um može fokusirati (i tako prestati misliti na sve uzroke tjeskobe) i prepustiti se. Ako je vaše mjesto npr. plaža: zamislite kako hodate njome bosi, osjećaj pijeska na svakom prstu, šum valova, mirisi – svaki je detalj važan kako biste usnuli.

Recite „ne“ ekranima i svjetlosti


Čitanje putem telefona možda se čini opuštajućim, ali svjetlost koju odašilje je kontraproduktivna i narušava otpuštanje neophodnog melatonina, hormona koji nam pomaže da zaspimo. Svjetlost može biti problem i tijekom ljeta kad dnevno svjetlo ometa vaš raspored spavanja, stoga uložite nešto novca u dobre zavjese za zatamnjivanje!

Smirite se i utonite u san za ljepotu uz Neovadiol Night


Noćna njega za kožu žena u menopauzi morala bi djelovati na valove vrućine. Neovadiol Night noćna krema čini upravo to: formula koja hladi i smiruje nudi trenutačni i dugotrajni osjećaj svježine i olakšanja od vrućine što Vam omogućuje da zaista utonete u san za ljepotu. Nadomjesni kompleks* istovremeno djeluje na vraćanje gustoće i preoblikovanje kože  dovodeći joj sve što joj je potrebno da izgleda mladolikije i zdravije ujutro. Rezultat? Budite se potpuno svježi i spremni da se suočite s nadolazećim danom potpuno sigurni u sebe.

* Nadomjesni kozmetički kompleks.

Naši kultni proizvodi

  • NEOVADIOL NIGHT NADOMJESNI KOMPLEKS*  Napredna obnavljajuća noćna njega   *Nadomjesni kozmetički kompleks.
  • vichy-neovadiol-nadomjesni-kompleks-krema-za-lice-dnevna-krema-menopauza-popunjene-bore
  • NJEGA ZA GUSTOĆU I UKLANJANJE BORA - područje oko usana i očiju
  • Najčitanije

    Različiti simptomi starenja na kosi

    Njega Kose

    Različiti simptomi starenja na kosi

    Nema sumnje da se tijekom menopauze vaše tijelo mijenja, koža širi, a zahvaćena je čak i kosa. Još jučer živahne, bujne kovrče sada su griva bez sjaja i volumena.  Jasno je da ova promjena može biti nuspojava koju je teško prihvatiti.

    Pročitaj članak

    go to top